Strefa Fitness

Aqua aerobik

To zajęcia dla każdego, bez względu na wiek i kondycję. Ćwiczenia w wodzie wykonuje się prawie bez wysiłku, a mimo to poprawiają formę, rzeźbią sylwetkę i doskonale odprężają. Nawet nadwaga, kiepska forma, bóle pleców lub kolan nie są żadną przeszkodą. Ćwicząc w wodzie prawie się nie zmęczysz, bo dzięki sile wyporu ciężar ciała znacznie się zmniejsza (o ok. 70 proc.). Czujesz się więc lekko i bez wysiłku wykonujesz ruchy, które na sali gimnastycznej mogą sprawiać trudności. Woda jest także świetnym amortyzatorem dla stawów i mięśni, dlatego nie grozi ci kontuzja, nawet jeśli od lat nie uprawiałaś żadnego sportu. Nie musisz też umieć pływać, bo zajęcia odbywają się w wodzie sięgającej do pasa lub do klatki piersiowej.

Joga

Praktyka jogi wpływa na wzrost elastyczności i stabilności ciała. Wzrost stabilności i siły w ciele przekłada się na lepsze samopoczucie psychiczne. Pozycje jogi, poprzez masaż narządów wewnętrznych i ucisk na centra nerwowe, gruczoły wydzielania wewnętrznego, mają wpływ zarówno na biologiczną, jak i na psychiczną sferę organizmu. Program ćwiczeń jogi odblokowuje zatrzymaną w ciele energię. Poprzez pracę z ciałem, rozciąganie i przyjmowanie określonych pozycji (asan) ciało uwolnią się od napięć i blokad, to z kolei poprawia przepływ energii życiowej. Kiedy ciało uwolni się od napięć i blokad naturalnym krokiem na drodze rozwoju jest praca z umysłem poprzez koncentrację i medytację.

Pilates

Pilates to zestaw specjalistycznych ćwiczeń, które wykonuje się na macie. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne i precyzyjne. Angażują nie tylko duże mięśnie, ale i te najmniejsze, położone głęboko – wzmacniają je, rozciągają, naprężają, rozluźniają. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Do niektórych ćwiczeń wykorzystuje się różnego rodzaju sprzęt, najczęściej duże lub małe piłki, jednak podstawą są ćwiczenia z własnym ciężarem ciała na macie.

Dla kogo są ćwiczenia pilates?

Ćwiczenia polecane są wszystkim, bez względu na płeć, wiek, kondycję fizyczną. Są świetne dla osób pragnących poprawić elastyczność ciała, nauczyć się w kontrolowany sposób wykonywać ćwiczenia i zachować prawidłową postawę na co dzień. Pilates jest szczególnie polecany osobom, które chcą się zrelaksować, a także jako uzupełnienie treningu cardio, czy innego wykokoenergetycznego treningu.

Skuteczne Spalanie, Body Workout

Treningi charakteryzujące się przeplataniem wysiłków o różnej intensywności. Przy minimalnym nakładzie czasu daje dużo lepsze efekty w budowaniu kondycji i pozbywaniu się nadwagi niż jakikolwiek inny rodzaj wysiłku.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia wzmacniające gorset mięśniowy. Obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Trening wykonuje się dokładnie w wolnym tempie.

Tabata

Najskuteczniejsza metoda interwałowa która polega na przeplataniu wysiłku o różnej intensywności. Krótkie ale bardzo intensywne ćwiczenia poprawiają ogólną wydolność organizmu oraz następuje potreningowe spalanie tkanki tłuszczowej. Klient indywidualnie dobiera sobie tępo ćwiczeń do własnych możliwości i tętna.

Zumba

Zumba Fitness® – zajęcia łaczące taniec, zabawę i elementy fitness w rytm muzyki latynoamerykańskiej. To dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness kształtujący sylwetkę i poprawiający koordynację ruchową oraz pozwalający spalić nawet 700 kcal na godzinę. Zumba jest dla wszystkich bez względu na płeć, wiek, kondycję i umiejętności taneczno-ruchowe. Gwarantuje naukę podstawowych kroków tańców np. salsa, reggaeton, bachata, merengue i nie tylko. Zajęcia polegają na powtarzaniu prostych układów tanecznych za instruktorem. Zumba Fitness jest nowatorskim, efektywnym programem który zrewolucjonizował kluby fitness na całym świecie. Dzięki niej trening nigdy nie był tak prosty.

Zumba Toning

Zumba Toning to odmiana zumby, gdzie wykorzystujemy specjalne ciężarki „toning sticks”, które grzechoczą jak latynoskie marakasy. To sprawia, że Zumba Toning jest skutecznym i jednocześnie przyjemnym sposobem na utratę kilogramów i wyrzeźbienie sylwetki. Podczas treningu wykorzystujemy specjalne, 0,7-kilogramowe ciężarki zwane, które pomagają wzmacniać mięśnie ciała, głównie ramion, ud, pośladków i brzucha. Ciężarki są lżejsze niż zwykłe hantle i wypełnione piaskiem, który grzechocze w środku przy każdym ruchu. Trening z wykorzystaniem toning sticks wyrabia poczucie rytmu, zwiększa pracę mięśni i sprawia dużo frajdy.

Efekty treningu Regularne treningi Zumby Toning pozwolą Ci:

  • wyrzeźbić sylwetkę bez nadmiernej rozbudowy mięśni – nie musisz się obawiać, że w wyniku treningów Zumba Toning uzyskasz zbyt umięśnioną sylwetkę. Twoje ciało stanie się smuklejsze, wzmocnione i ujędrnione, a jednocześnie zachowasz kobiece kształty
  • zwiększyć efekty odchudzania – podczas Zumba Toning szybciej i skuteczniej spalasz tłuszczu niż podczas samodzielnego treningu siłowego • poprawa krążenia, lepsza praca serca i dotlenienie organizmu
  • zwiększyć koordynację ruchową, sprawność i zręczność.

Zumba Toning to ponadto świetna zabawa i sposób na odstresowanie się. Taneczny trening z towarzyszeniem muzyki da ci dużo radości, rozluźni i naładuje pozytywną energią na wiele następnych dni. Przyjdź i zobacz jak można połączyć świetną zabawę z efektywnym treningiem rzeźbiącym sylwetkę!